THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, 31 January 2012

I do not understand all this

sayang !
awak ckp saya tak faham .. tapi memang
saya betol-2 tak faham dgn smua niy ..
stiap kali saya ckp tentang dia ..
setiap kali to jgk awak ckp *dia nk rampas awak dry saya*
saya terfikir beribu kali .. knape dy nk rmpas sya dry awk? sdgkan dy tahu mcm mana prasaan sy dkt awk ..
sdgkan dry kite bkwn .. dia slalu npk mcm mane kite ..
tolong lha awk ,jgn b'pikiran mcm to lgy .. tak de spe yg nk rmps saya dry awk..
saya cume ada awak .. dan saya tk pernah t'fikir pon yg dy akan sggop buat mcm to kat awk ..
saya pon hanya anggap dia kawan .. tak pernah lbh dary itu ..
saya harap sgt awak faham prasaan sy ..
terlalu byk dugaan yg sy tpkse harungi sorang-2 ..
sy tak nak hnya sbb niy hbgn sy dan awk b'masalah ..
dan rlation awk dgn dy pon b'msalah hnye krana saya ..
saya nak awak tahu ..awak sje yg saya ada skrng niy ..
awak lah BFF saya , awak lah KEKASIH saya ,
yg ada bsme sy stiap mase .. tk kira susah ataupon senang ..
saya sentiasa sayang awak .. ;) <3<3

Wednesday, 11 January 2012

kisah kami

fewittt !
lme tak jumpe dia .. hehe
pdhal bru bp hary jek .. oky tdy dpt jumpe dy ..
bile dy ckp dy dgn tuttttt jek ..
wahh punye lha aku excited..smpai tak tido petang dibuat ye ..
sbb i know you akn dtg meet i hary niy ..
wlaupon dy tak ckp lgy .. hehe ..
dlm haty doa mnx-2 dy dtg .. tbe-2 handphone berbunyi ..
wahh cpt jek angkt bile tgk dy yg kol .. then dy ckp *awk kejaplgy sy nk jumpe awk bole?*
huhu .. tros t'senyum lebar aku d'buat ye ..
okyy lepak gan dy .. eylang lha jgk rindu niy ..
ehemm ..yang paleng best kan ..
tbe-2 dy tye
*awk nk coklet kan*
then dy bgy aku niy ..
tengtengteng ;)
hehe ..t'senyum lebar lgy sye dy buat ye ..
tknss sayangg <3<3
lain kaly bgy lg ehh ..hehhe :P








hey nak story bout 1 years yg lalu ..
bout perkenalan sy n si gula haty sy ..
pekenalan yg sy tak sangke lame skali..
pade mula nya hanye kawan biasa .. walaupon dy pernah meyimpan prasaan thdp sy ..
but bgy sy mybe terlalu awal tok sy anggp lbh dry to ..
but kamy stiL berkawan ..
yahh ..ini lha si dia yg sye crite ;)


dalam mse kamy berkawan ..ade lha perselisihan paham antara kamy ..
pernah lha jugak b'gado .. tpy nta lha ..walaupon da slalu b'gado kamy stilL kawan ..
shingga lha satu hary to kamy mnjdy smakin rapat .. sy anggap dy lha kawan lelaki sy yg terlalu baik ..yg slalu care bout sy ..sgale mslh antare kamy ,kamy kogsi b'same ..
suka duka kteaorg b'same ..pdhal time to kteorg hnye KAWAN jek .. :)


suke pix  niy ;)
because ilike boy pndai mein gitar <3<3

okyy now genap 1years kteaorang kawan  ..
mcm tk sangke da staon kteorg bkwn ..rse mcm kejap jek..
dy yg slalu ade dgn sy .. bgy sy semangat ..
dy slalu teman sy time sy sunyi , sedih , dy yg slalu dgr crite sy ..
shingga lha pd tarikh 2.1.12 niy dy mluahkan sgala yg dy rse tok kly ke-2 ye ..
pd mule ye memang sy keliru ..
tpy tk thu lha kaly niy pintu haty sy terbuka tok trime dy dlm hidup sy ..
bgy sy cukop lha 1years to ..tok sy knl siapa dy sbnrye ;)


<3<3<3<3
muhammad fi sabililah b.mohamad nor ;)
u always in my heart .. i always miss you gemok ;p

hope ap yg pernah t'jdy .. tk kan t'jdy dlm hbgn kite <3

Friday, 6 January 2012

TENTANG DIA

story *SI GULA HATI*
siapa dia to?
okyy now sye nk crite tentang dia yg da lme aku kenal ..
mybe mule pkenalan kite hanye pknln yg biasa ..
tpy tk tahu knape lha kun , smakin lame mgenali dy ..
mgenali haty budi dy , mgenali siapa dy sbnrye ,
kite jdy smakin rapat ..
dy yg terlalu take care psl aku ..
dy jugak yg slalu ade smase aku memerlukan seseorg tok bkogsi kgembiraan dn ksedihan yg pernah aku alami sepanjang 2011 ..
dy yg menjadi semangat tok aku lalui segala yg terjdy ..


1.1.12
tarikh yg tk pernah aku lupekan ..
mybe perkara yg terjady pd tarikh niy ..
memberi aku pengajaran tok lebih bhaty-2 dgn lelaki
perasaan yg teramat sedih bile aku teringat ap yg terjady pd tarikh niy ..
tpy aku jdy lbh tenang ..bile kawan-2 slalu ade dgn aku ..
lbh-2 lgy bile si gula hati aku ad pd hari to ..
tknss sbb kau tk pernah bosan nk dgr mslh aku ..
wlaupon da mcm-2 mslh yg kau dgr .. ;)




who SI GULA HATI ?
mesti korg nk thu spe dy kun ...
tk pew nty aku story lgy bout dy eh ..
byeee ;))